Sa ne cunoastem

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Sa ne cunoastem

Mesaj  john la data de Sam Ian 16, 2010 10:35 pm

Ma numesc Ionut Tudose,21 ani, sunt student la Geografie, anul 2. Majoritatea imi spun "John" de la varsta de 5-6 ani. Am schimbat cam greu oraselul natal, Urlati Prahova, cu mizeria bucuresteana. Pasiunea de a merge e de data recenta (maxim 2 luni). A culminat cu aventura Bucuresti-Urziceni pe timp de noapte, acum asteptand caldura sa pot pleca iarasi de nebun. In acelasi timp, ma intreb cum sa promovam mai bine forumul asta. A, si astept raspunsuri, ca o confirmare ca nu sunt singur pe aici. rabbit

john
Admin

Data de înscriere : 10/01/2010
Varsta : 29
Localizare : Urlati PH / Bucuresti

Vezi profilul utilizatorului http://mergempejos.forumer.ro

Sus In jos

eu, tu si cei ce merg pe jos

Mesaj  torromir la data de Lun Ian 18, 2010 7:48 pm

Buna, eu sunt Mirel Magop. Am buletin de Vatra Dornei, dar acum sunt in actiune... Adica sunt pe jos in incercarea de a fi primul roman care a fost pe jos prin toate orasele Romaniei... Voi scrie o carte unde imi voi folosi experienta pentru a crea un reality show maraton. Toti cei ce vor intra in acest forum sunt invitati sa fie personaje in cartea mea. E o carte de fictiune , dar cu persoane reale( pe cat posibil). Eroii mei vor trebui sa mearga si iarna, de aceea merg acum sa pot prezenta experiente reale... Dupa parerea mea, acest forum va avea viata lunga si palpitanta ... Ce mai, ne vom intalni si VOM MERGE PE JOS!

torromir
Vizitator

Sus In jos

Re: Sa ne cunoastem

Mesaj  john la data de Mar Ian 19, 2010 11:05 am

Ma bucura faptul ca iti place ideea acestui forum, Mirel! Oamenii se vor inscrie tot mai multi, forumul nu va ramane la nivelul de proiect. Abia astept sa cunoastem aventurile tale, din carte. Si aventurile celorlalti, care inca nu au intrat aici Very Happy

john
Admin

Sus In jos

Mesaj  Bodyshk la data de Joi Feb 04, 2010 6:49 pm